Δημιουργήσαμε αυτήν την ενότητα υποστήριξης για να σας βοηθήσουμε να λάβετε άμεσες απαντήσεις στις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις που έχουμε λάβει όλα αυτά τα χρόνια.
Πώς μπορώ να ανακτήσω ένα χαμένο κουπόνι/κάρτα;
Εάν κατά λάθος διαγράψατε το email που περιέχει το κουπόνι σας, συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και πείτε μας έναν αριθμό παραγγελίας, τη διεύθυνση email ή οποιαδήποτε άλλη λεπτομέρεια πιστεύετε ότι μπορεί να μας βοηθήσει να αναγνωρίσουμε την ταυτότητά σας ως πελάτη. Ένας από τους συναδέλφους μας από το τμήμα Ψηφιακής Εξυπηρέτησης Πελατών θα επικοινωνήσει μαζί σας μέσω email με μια λίστα με τα ενεργά κουπόνια σας.
Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρει:
• Τι είναι το εκπτωτικό κουπόνι;
• Τι είναι οι Κόκκινες Τιμές;
• Πότε είναι η επόμενη Red Prices;
• Τι είναι η κάρτα Red Prices;
• Πότε λαμβάνω το κουπόνι/κάρτα;
• Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω το κουπόνι/κάρτα;
• Πόσο καιρό ισχύει το κουπόνι/κάρτα;
• Σε ποια προϊόντα ισχύει η έκπτωση;
• Θέλω να διαγραφώ από email και SMS
• Θέλω να δω ξανά τη λίστα με τις ερωτήσεις