ΑΔΕΣΜΟΛΟΓΗΤΑ – Οι παραγγελίες είναι αφορολόγητες και θα παραδοθούν απευθείας στην πόρτα σας!
Topcoat

Εξυπηρέτηση πελατών

Δημιουργήσαμε αυτήν την ενότητα υποστήριξης για να σας βοηθήσουμε να λάβετε άμεσες απαντήσεις στις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις που έχουμε λάβει όλα αυτά τα χρόνια.

Ποια είναι η κατάσταση της παραγγελίας μου;

Για να μπορέσουμε να βρούμε την παραγγελία σας, χρειαζόμαστε τον αριθμό παραγγελίας σας. Ο αριθμός παραγγελίας αποτελείται από 6 ψηφία και μπορείτε να τον βρείτε τόσο στο email επιβεβαίωσης της παραγγελίας όσο και στο SMS που λάβατε λίγα λεπτά μετά την αποστολή της παραγγελίας.

Εάν δεν μπορείτε να βρείτε τον αριθμό παραγγελίας σας, γράψτε μας μερικές λεπτομέρειες σχετικά με την παραγγελία σας στην παρακάτω φόρμα. Ένας από τους συναδέλφους της Ψηφιακής Εξυπηρέτησης Πελατών θα προσπαθήσει να αναγνωρίσει την παραγγελία και να επικοινωνήσει μαζί σας με νέα μέσω email.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρει:

•  Ποια είναι τα έξοδα αποστολής;
•  Πόσος χρόνος χρειάζεται για να φτάσει η παραγγελία;
•  Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;
•  Πώς μπορώ να αλλάξω τα προϊόντα σε μια παραγγελία;
•  Παραδίδετε σε άλλες χώρες;
•  Πώς μπορώ να διαγράψω ή να τροποποιήσω προϊόντα στο καλάθι αγορών;
•  Θέλω να δω ξανά τη λίστα με τις ερωτήσεις