ΑΔΕΣΜΟΛΟΓΗΤΑ – Οι παραγγελίες είναι αφορολόγητες και θα παραδοθούν απευθείας στην πόρτα σας!
Topcoat

Εξυπηρέτηση πελατών

Δημιουργήσαμε αυτήν την ενότητα υποστήριξης για να σας βοηθήσουμε να λάβετε άμεσες απαντήσεις στις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις που έχουμε λάβει όλα αυτά τα χρόνια.

Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Χάρη στην αποτελεσματικότητα της ροής logistics που έχουμε εφαρμόσει, οι παραγγελίες σας αποστέλλονται εντός λίγων ωρών από την αποστολή. Εξαιρέσεις αποτελούν φυσικά τα Σαββατοκύριακα και οι επίσημες αργίες, όταν οι συνεργάτες μας για παράδοση δεν εργάζονται.

Μπορείτε να ακυρώσετε μια παραγγελία μέχρι να την παραλάβει ο κούριερ.

Μετά την παραλαβή της παραγγελίας από τον courier, δεν είναι πλέον δυνατή η ακύρωσή της. Μπορείτε, φυσικά, να το αρνηθείτε όταν σας φτάσει, αλλά πρέπει να γνωρίζετε ότι όταν αρνείστε μια παραγγελία, μεταβιβάζετε σε εμάς την υποχρέωση να πληρώσουμε τα μεταφορικά. Για το λόγο αυτό, ανάλογα με το ιστορικό παραγγελιών σας, μετά την απόρριψη μιας παραγγελίας, ενδέχεται να περιοριστεί η δυνατότητα πληρωμής επιστροφής χρημάτων στον courier. Θα εξακολουθείτε να μπορείτε να κάνετε παραγγελίες στον ιστότοπό μας πληρώνοντάς τις εκ των προτέρων με την κάρτα σας.

Εάν πρέπει να ακυρώσετε μια παραγγελία, συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα:

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρει:

•  Ποια είναι η κατάσταση της παραγγελίας μου;
•  Ποια είναι τα έξοδα αποστολής;
•  Πόσος χρόνος χρειάζεται για να φτάσει η παραγγελία;
•  Πώς μπορώ να αλλάξω τα προϊόντα σε μια παραγγελία;
•  Παραδίδετε σε άλλες χώρες;
•  Πώς μπορώ να διαγράψω ή να τροποποιήσω προϊόντα στο καλάθι αγορών;
•  Θέλω να δω ξανά τη λίστα με τις ερωτήσεις