ΑΔΕΣΜΟΛΟΓΗΤΑ – Οι παραγγελίες είναι αφορολόγητες και θα παραδοθούν απευθείας στην πόρτα σας!
Topcoat

Εξυπηρέτηση πελατών

Επιλέξτε την ερώτηση από την παρακάτω λίστα που είναι πιο κοντά στην απάντηση που αναζητάτε. Εάν καμία από τις παρακάτω ερωτήσεις δεν σας ταιριάζει, επιλέξτε "Έχω άλλη ερώτηση".

Παραγγελίες και παράδοση

•  Ποια είναι η κατάσταση της παραγγελίας μου;
•  Ποια είναι τα έξοδα αποστολής;
•  Πόσος χρόνος χρειάζεται για να φτάσει η παραγγελία;
•  Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;
•  Πώς μπορώ να αλλάξω τα προϊόντα σε μια παραγγελία;
•  Παραδίδετε σε άλλες χώρες;
•  Πώς μπορώ να διαγράψω ή να τροποποιήσω προϊόντα στο καλάθι αγορών;

Τα προϊόντα μας

•  Θα ήθελα να μάθω περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα
•  Ποια είναι η διάρκεια ζωής των προϊόντων;

Μέθοδοι παραγγελίας

•  Χρειάζεται να εγγραφώ για να παραγγείλω;
•  Πώς μπορώ να κάνω μια παραγγελία;
•  Μπορώ να πληρώσω με αντικαταβολή;
•  Γιατί δεν μπορώ να στείλω την παραγγελία;

Τιμολόγια και πιστοποιητικά

•  Πού μπορώ να βρω το τιμολόγιο και το πιστοποιητικό συμμόρφωσης;
•  Θα ήθελα ένα αντίγραφο του τιμολογίου
•  Θα ήθελα ένα αντίγραφο του πιστοποιητικού συμμόρφωσης

Κουπόνια, καμπάνιες και εκπτώσεις

•  Τι είναι το εκπτωτικό κουπόνι;
•  Τι είναι οι Κόκκινες Τιμές;
•  Πότε είναι η επόμενη Red Prices;
•  Τι είναι η κάρτα Red Prices;
•  Πότε λαμβάνω το κουπόνι/κάρτα;
•  Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω το κουπόνι/κάρτα;
•  Πόσο καιρό ισχύει το κουπόνι/κάρτα;
•  Σε ποια προϊόντα ισχύει η έκπτωση;
•  Πώς μπορώ να ανακτήσω ένα χαμένο κουπόνι/κάρτα;
•  Θέλω να διαγραφώ από email και SMS

Άλλες ερωτήσεις

•  Έχω μια άλλη ερώτηση

Δημιουργήσαμε αυτήν την ενότητα υποστήριξης για να σας βοηθήσουμε να λάβετε άμεσες απαντήσεις στις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις που έχουμε λάβει όλα αυτά τα χρόνια. Εάν η πλατφόρμα μας δεν μπορεί να ανταποκριθεί στο αίτημά σας, στείλτε μας ένα email και το τμήμα Ψηφιακής Εξυπηρέτησης Πελατών μας θα απαντήσει κατά προτεραιότητα.