ΑΔΕΣΜΟΛΟΓΗΤΑ – Οι παραγγελίες είναι αφορολόγητες και θα παραδοθούν απευθείας στην πόρτα σας!
Topcoat

Εξυπηρέτηση πελατών

Δημιουργήσαμε αυτήν την ενότητα υποστήριξης για να σας βοηθήσουμε να λάβετε άμεσες απαντήσεις στις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις που έχουμε λάβει όλα αυτά τα χρόνια.

Πώς μπορώ να διαγράψω ή να τροποποιήσω προϊόντα στο καλάθι αγορών;

Δίπλα σε κάθε προϊόν στο καλάθι αγορών θα βρείτε δύο κόκκινα κουμπιά. Το πρώτο, , επιτρέπει τη διαγραφή του προϊόντος από το καλάθι αγορών, ανεξάρτητα από τον αριθμό των προϊόντων που προστέθηκαν στο καλάθι. Το δεύτερο, , σας επιτρέπει να αλλάξετε την ποσότητα για αυτό το προϊόν. Μπορείτε επίσης να διαγράψετε το προϊόν χρησιμοποιώντας αυτό το κουμπί. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να εισάγετε τον αριθμό 0 δίπλα στην ποσότητα.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρει:

•  Ποια είναι η κατάσταση της παραγγελίας μου;
•  Ποια είναι τα έξοδα αποστολής;
•  Πόσος χρόνος χρειάζεται για να φτάσει η παραγγελία;
•  Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;
•  Πώς μπορώ να αλλάξω τα προϊόντα σε μια παραγγελία;
•  Παραδίδετε σε άλλες χώρες;
•  Θέλω να δω ξανά τη λίστα με τις ερωτήσεις